Bedankt voor uw beoordeling! Ik ben zojuist op onderzoek uit geweest en zie dat ik de alles heb ingevoerd, alleen de laatste knop ‘bevestig’ niet. De wimpel is nooit verstuurd en dat is geheel aan mij te wijten helaas ☹. Ik zorg ervoor dat deze vandaag wordt verstuurd. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Stefan
Beste Carlo, Natuurlijk maken we graag het teveel betaalde bedrag naar u over. We hebben u een e-mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Stefan
Beste Ricardo, Bedankt voor je positieve reactie! Met vriendelijke groet, Stefan
Reactie van het bedrijf
Beste Carol, Bedankt voor uw duidelijke bericht. We doen áltijd ons best om alles zo goed mogelijk te verzorgen. U heeft de vlag besteld met 2-3 werkdagen levertijd. Deze is besteld op woensdag, voor Koningsdag (vrij). Vrijdag is dan werkdag 1, maandag is werkdag 2 en dinsdag is werkdag 3. Op de derde dag is de vlag bezorgd. Dat is volgens ons conform de bestelling. We vinden het geen enkel probleem mee te denken of sneller te zijn als het nodig is. Helaas had u niet aangegeven dat het voor een verjaardag moest zijn op een bepaalde datum. Dan hadden we het zeker versneld! Hopelijk is de ontvanger toch nog blij met het cadeau. Met vriendelijke groet, Stefan Lautenbag