Beste Ricardo, Bedankt voor je positieve reactie! Met vriendelijke groet, Stefan
Beste Harold, Vervelend dat u het nog niet binnen heeft. Wij hebben het 4 juli, op tijd, verzonden. DHL heeft het pakket nu al 5 dagen maar er is nog niks mee gedaan. Dat is niet fijn. Zij gaan een onderzoek instellen naar de oorzaak. Ik zal u de tracking code per mail toesturen. Excuus voor het ongemak dat DHL heet! Met vriendelijke groet, Stefan Lautenbag
Beste Sander, Vervelend om te horen dat deze vlaggen u niet bevallen. Het doek dat is gebruikt is longlife doek, dat wordt niet omgezoomd. En door de diagonale draad die er in verweven zit, is het een beetje opener qua structuur als vlaggendoek. We doen ook gewoon vlaggendoek natuurlijk. Het hangt af van de drukte welk materiaal we gebruiken. Het komt niet vaak voor dat dit niet goed bevonden wordt. Maar we kunnen uw vlaggen ruilen met vlaggen van vlaggendoek, omgezoomd en wel. We zien de vlaggen graag verschijnen! Met vriendelijke groet, Stefan Lautenbag
Beste Erik, Bedankt voor uw bericht. Uiterst vervelend dat u de wimpel te laat heeft ontvangen. Ik zie dat de wimpel dinsdag avond (31 mei) besteld is, deze wordt dan de volgende dag in behandeling genomen (1 juni). U had deze donderdag 2 juni of vrijdag 3 juni uiterlijk moeten ontvangen. Dinsdag 7 juni kwam de bestelling aan, ook nog door pinkstermaandag. U heeft de wimpel dus pas op werkdag 3 ontvangen. Dat is inderdaad te laat. Wij zullen via de mail contact met u opnemen om het teveel betaalde bedrag natuurlijk terug te storten. Hopelijk was de ontvanger van het cadeau tevreden over onze wimpel! Met vriendelijke groet, Stefan
Reactie van het bedrijf
Beste Carlo, Natuurlijk maken we graag het teveel betaalde bedrag naar u over. We hebben u een e-mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Stefan